ÚLTIMES PUBLICACIONS

Estada: Juliol 2016
Obert tot l’any

Tipus de càmping (petit-gran):

Mitjà, molt familiar. Meitat zona de parcel·les, meitat bungalows.

Tipus d'ambient:

Familiar, amb gent del país, holandesos i francesos.

Localització:

Es troba situat a les afores d’Ametlla de Mar. L’accés al càmping és des d’un camí de terres actualment en obres per millorar l’arribada al càmping.

Si volem donar un volt haurem d’agafar el cotxe per arribar-nos fins a la població més pròxima.

Des del càmping tenim accés directe a dues cales, la de la Llenya i la de Santes Creus. Les dues són de pedres però cada una amb el seu encant al ser platges verges.

Accés a la Cala Santes Creus des del càmping

Des d’aquí podrem agafar el GR-92 que recórrer la costa i arribar-nos a cales pròximes al càmping.

A part, visita obligada és arribar-nos al Delta de l’Ebre i agafar un vaixell que ens portarà fins la desembocadura de l’Ebre. Inclús anar al parc d’aventures Deltaventur amb activitats per totes les edats.

També pot ser molt interessant anar a visitar d’on surt la mel, al centre d’interpretació apícola, Muria. Al Perelló, a tans sols 20 minuts en cotxe podrem gaudir d’aquesta experiència única.

NOTA: Si patiu per els mosquits, dir que durant la nostra estada no en vam tenir. A l’hora de sopar vam posar les espelmes de citronella i quan vam anar a veure els espectacles no portàvem repel·lent i no ens van picar.

Distribució:

Tal hi com arribem al càmping trobem l’edifici de recepció on també hi ha el supermercat i els sanitaris. Just a tocar de l’edifici tenim un parc infantil.

A la part esquerre d’aquest hi ha tota una zona de bungalows, podeu veure els diferents allotjaments dels que disposen a la seva pàgina web.

Seguint aquesta zona, en una part més baixa, trobem una zona de parcel·les amb força ombra. Aquestes queden molt pròximes a les piscines i restaurant, i a més tenen l’accés per anar fins a la cala de Santes Creus passant per una llacuna.

Vistes des del càmping, llacuna i cala de Santes Creus al fons

A la dreta de la recepció, creuant un carrer de pas públic per a tothom (per tant haurem de sortir del càmping i tornar entrar), tenim una altre zona de parcel·les aquí amb menys ombra, on a més també hi ha zona de Mobile-homes nous.

Zona de Mobile-homes situats a la dreta del càmping

Al fons d’aquestes parcel·les, i més a tocar de la piscina tenim les parcel·les plus que a part de tenir llum, també disposen d’aigua i presa de TV.

Parcel·les plus

Per últim, just darrera de recepció, tenim unes parcel·les de terra molt grans, les quals són les que lloguen durant tot l’any.

Al fons del càmping, tocant a la platja, tenim la zona de piscines, restaurant, animació... Des d’aquí tenim accés a la segona cala del càmping, la de la Llenya. Més petita però amb molt d’encant.

Tocant les piscines tenim pistes de futbol, voleibol i un altre parc infantil.

Carrers:

Tots els carrers són de terra, menys els principals que són d’asfalt.

Bicicleta:

És un càmping força planer on es pot anar en bici, però la zona de parcel·les amb més ombra queda un pel més baixa respecte recepció, o les piscines, i per tant aquí haurem de guanyar el desnivell.
Kit bebè (bressol, trona, banyeres):

Disposen de bressol per 4€/dia (tarifa 2016).

Hi ha 4 sanitaris comuns tots ells amb banyera per nadons.

Les piques de mans dels lavabos són de diferents alçades per tant n’hi ha que són més alts, d’altres més baixets on els nostres nens podran arribar bé.

Platja:

Té accés directe a dues cales verges on no es pot accedir en cotxe, només a peu des del càmping o venint dels camins de gran recorregut (GR-92) que voregen la costa.

Accés a la Cala de la Llenya a tocar de les piscines

NOTA: Platges tranquil·les on jugar amb les pedres, gaudir de l’espectacle de colors de l’aigua i relaxar-nos. Un espai verge a tocar del càmping.

Piscina:

Té quatre piscines a tocar del bar restaurant.

-Una petitona amb un parell de pams de profunditat.

La primera que es veu és la petita i poc profunda, al fons piscina mitjana

-Dues mitjanes que van d’una profunditat de 0,90m fins a 1,60m.

-Una més gran amb una part on entres tipus platja, on poc a poc va cobrint, fins a una profunditat màxima de 1,60-1,70m.

La primera que es veu és la mitjana, al fons la piscina més gran de totes

El terra és tot en gespa artificial, i quan escalfa el sol, aquest crema força. Així que millor deixar les tovalloles pròximes a la zona enrajolada a tocar de les piscines. Si anem calçats no hi haurà problema.

Ludoteca:

Just al costat del bar-restaurant trobem el miniclub. Aquesta és obert amb una pèrgola per protegir-nos del sol. Aquí fan les activitats programades. A part a la piscina també fan jocs per als nens, intercalant amb els de la miniclub.

Jocs a la piscina

Aquesta només funciona la temporada de vacances escolars a l’estiu. L’edat mínima són de 6 anys, amb menys edat han d’estar acompanyats per un adult.

Espectacles:

Durant la temporada d’estiu fan espectacles per la nit a tocar del bar restaurant.

NOTA: Tenen la peculiaritat que aquests els fan els mateixos animadors del càmping, fent cada dia un ball o representació diferent. Depenen de l’espectacle demanen gent allotjada al càmping per participar-hi, abans però caldrà assajar amb ells el ball.

Abans de cada espectacle tenim la “summerdisco” per els petits de la casa poder ballar, saltar i jugar. Seguidament, comença l’espectacle de cada vespre.

Parcs Infantils:

Hi ha 2 parc infantils, un a tocar de recepció, l’altre a tocar del bar-restaurant.

Són pràcticament iguals, amb les mateixes àrees de joc per les diferents edats.

Parc a tocar de recepció

Parc a tocar de les piscines

A part, a la zona de les piscines i bar-restaurant, tenim pista de futbol amb gespa artificial, pista de paddel, pista de voleibol  amb sorra.

Condicions bungalows:

Hi ha molts tipus de bungalows repartits pel càmping, a la seva pàgina web podeu veure tots els models dels que disposen. Els que es troben a recepció i a la zona de Mobile-homes són carrers planers.

Mentre que la zona més baixa on hi ha les parcel·les amb més ombra, aquí es situen en diferents terrasses.

Condicions parcel·les:

Les parcel·les on vam estar nosaltres, just darrera recepció són les més grans, destinades més a autocaravanes. Aquesta zona és la que tenen oberta durant tot l’any.

Són de terra i amb separació de vegetació amb les parcel·les veïnes. Vam trobar a faltar una mica més d’ombra.

Instal·lats a la nostra parcel·la

A l’hora d’anar a la piscina havíem d’agafar el camí públic que porta fins la Cala de la Llenya. A pas d’una nena de 6 anys, trigàvem uns 5-6 minuts caminant.

Camí a la piscina per el camí públic, a la banda esquerra tenim la nostra parcel·la a tocar de recepció, a la banda dreta zona de mobil-homes i parcel·les plus.

Les parcel·les plus que tenen aigua i TV queden molt més pròximes a la zona de piscines. El mateix per les parcel·les de més ombra, just per sota de recepció, a l’esquerre del mapa. Segons l’edat dels vostres fills o les ganes de caminar, haureu de triar una zona o una altra.

Parcel·les zona H al plànol de la web del càmping, a la part més baixa del càmping i més pròximes a la zona de piscines i platges.

Condicions dels sanitaris:

Hi ha diferents edificis de sanitaris, tots ells amb banyera per nadons, i zona de rentaplats coberta.

Molt nets i correctes, disposa de dutxes individuals, dutxes amb lavabo inclòs, habitacions amb wàter i lavabo,  tenim per triar el que més ens convé.

Restauració:

Està obert de setmana santa al setembre.

Supermercat:

Obert de setmana santa al setembre.

Força gran, amb zona de roba, revistes, i alimentació en general. Ideal per si ens hem oblidat alguna cosa o no volem anar carregats de menjar. També venen pa i brioxeria.

Seguidament us deixem amb un video del càmping per fer-vos una idea millor: